Son yazılar

Cezerye tarifi Cezerye nasıl yapılır ( ev yapımı dilimli cevizli cezerye resimli anlatım )

havuçlu cezerye nasıl yapılır

cezerye tarifi yapılışı çok pratik ve kolay bir tariftir.
 ayrıca çok saglıklı bir  tatlıdır ....
çocuklarda özellikle ceviz ve havuç çok önemlidir ....
göz ve zeka açısından bol takviyeli resimli anlatım  ile cevizli cezerye tarifi yapılışına buyrun .






havuçlu top cezerye tarifi

burma açma tarifi için tıklayın
gül tatlısı tarifi için tıklayın
ağlayan kek tarifi için tıklayın
kakaolu ebruli kek tarifi için tıklayın

cezerye nasıl yapılır

cezerye için malzemeler


  • 1 kilo havuç
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 2 su bardağı çekilmiş petibör bisküvi
  • 1 su bardağı iri çekilmiş ceviz

  • ÜZERİ İÇİN
  • hinditan cevizi


cezerye yapılışı


  • havuçları soyup rendeleyin ...
  • havuçları tavada kavurun ... 
  • üzerine şekeri ekleyip kavurmaya devam edin ...
  • havuçlar yumuşayınca bisküvileri ilave edin ...
  • son alarak ocaktan indirmeye yakın cevizleri ekleyip iyice karıştırın ...
  • yağlı borcamın üzerine döküp ellerinizle her tarafa yayın ...
  • soguyunca dilimleyip hindistan cevizine arkalı önlü  bulayın ....
  • dilimli cezeryelerimiz servise hazır
  • afiyet olsun



not:diğer cezerye şekli için burayı tıklayın



Ma'ruf-u Kerhi'nin Duası
Dinim için , dünyam için , beni ilgilendiren meselelerim için kerim olan Allah bana kafidir .
Bana zulmedenden daha kuvvetli bulunan alim olan Allah bana yeter .
Bana kötülükle yaklaşanın belini kırabilecek derecede şiddet ve kuvvete sahip olan Allah bana kafidir
Rahim olan Allah bana kafidir ...
Kabirde sorguya çekildigim anda Allah bana kafidir ....
Hesap zamanında kerim olan Allah bana kafidir ...
Mizanın yanında latif olan Allah bana kafidir ...
Sıratın yanında , kadir olan Allah bana kafidir ...
Allah bana kafidir ....
İlah ancak O' dur ...
O' na  ancak yaslanırım ...
O büyük arşın sahidir ..
Ancak O' na yaslanırım ....
prof . dr . nihat hatipoğlu

dua 'sız aile çatısız eve benzer ...
 yagmur yagar ıslanırsın ...
kar yagar donarsın ....
güneş dogar yanarsın ...
asla huzuru bulamazsın ....
dua etmegi unutmayalım  ...
dua dinin diregi huzurlu bir ailenin temelidir ...
dua ile yaşayın dua ile ölün dua ile huzuru bulun dua 'larda kalmanız dilegi ile saygılar ....
kibarin mutfagi




etiketler ;
farklı kurabiye tarifleri
iki renkli kurabiye
zebra kurabiye
farklı yemek çeşitleri

VİDEOLU TARİFLERİMİZ İÇİN KANALIMIZA 
ÜCRETSİZ ABONE OLMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN


Paylaş:

**YOUTUBE KANALIMIZA ÜCRETSİZ ABONE OLABİLİRSİNİZ

 
ÜSTTE ÇIK
Copyright ©Tüm Hakları Saklıdır.izinsiz kullanılamaz. 29.02.2016 Kibarin Mutfagi.